מסמכים פרסונאליים דיגיטליים

מסמכים פרסונאליים דיגיטליים

מערכת רב ערוצית להפצת תקשורת עסקית

מערכת רב ערוצית להפצת תקשורת עסקית

טרנספורמציה דיגיטלית

טרנספורמציה דיגיטלית

מיפוי מסע הלקוח

מיפוי מסע הלקוח

UI/UX ו - CX Assessment

טפסים ותהליכים דיגיטליים

חשבונית דינמית אינטראקטיבית

אפליקציות web

וידאו פרסונלי

מערכת לניהול תקשורת הלקוחות - CCM

מערכת לניהול תקשורת הלקוחות - CCM

שירותי מומחה - מומחים ויועצים

שירותי מומחה - מומחים ויועצים

אורדע דיגיטל

מומחיות ייחודית בתחום חוויית המשתמש

תכנון, עיצוב ופיתוח תוכן פרסונלי דיגיטלי

כלים טכנולוגיים מהמובילים בעולם

זמני השקה קצרים ביותר, TTM

הבנה עמוקה וניסיון רב בדרישות רגולציה

עמידה מלאה בתקנים ואבטחת מידע

תשתיות רובסטיות לטיפול בהיקפי מידע אדירים

סיפורי הצלחה

לורם איפסום

הבחירה בפלטפורמה של Quadient אפשרה לנו לייעל תהליכים ולהאיץ תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בניהול הקשר הרב ערוצי עם המבוטחים".

תמי אוחנה קול,
מנהלת חטיבת הטכנולוגיה ומשנה למנכ"ל מגדל

האתגר

מגדל ניהלה את מערך התקשורת הרב ערוצית עם לקוחותיה תוך שימוש במספר פלטפורמות שונות. ריבוי הפלטפורמות הצריך משאבים רבים ויצר כפילות בעבודה וחוסר אחידות. בנוסף, בעקבות דרישות הרגולציה, עלה צורך להנגיש את כלל המסמכים הזמינים ללקוחות החברה.

הפיתרון

הטמענו את פלטפורמת Quadient Inspire, עם פתרון פונקציונאלי מלא שאפשר להחליף את כל המערכות הישנות. 

התוצאה:

חיסכון של 40% בעלויות תחזוקה
עלייה של 300% בפרודוקטיביות
Time to market - הסבה של אלפי מכתבים בתקופה
של מספר חודשים
עמידה בדרישות הרגולציה

סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

התהליכים הדיגיטליים שפותחו על ידי Orda עבור מי אביבים מאפשרים לנו להעניק לצרכנים שלנו חוויה דיגיטלית ברמה הגבוהה ביותר ולייעל תהליכים תפעוליים".

שרון קרן,
מנכ״ל מי אביבים

האתגר

מי אביבים נותנת שירות לכ-200,000 משפחות במטרופולין תל אביב. מערך שירות הלקוחות תומך מידי חודש באלפי החלפות משלם של צרכנים שעברו לבית חדש. מי אביבים חיפשו פתרון דיגיטלי להחלפת המשלם, עם חוויית לקוח מעולה לצד חסכון בעלויות.

הפיתרון

צוותה- UX/UI שלנו איפיין את תהליך החלפת המשלם הדיגיטלי החדש. התהליך פותח על גבי פלטפורמת ה-Low Code המתקדמת של ORDA בצורה מהירה ויעילה אשר איפשרה למי אביבים להשיק תהליך חדשני מתקדם וידידותי בTIME TO MARKET אגרסיבי ועם חווית לקוח מתקדמת שטרם נראתה בעולמות המוניציפליים.

התוצאה:

השירות הדיגיטלי החדש צמצם משמעותית את הפניות הפיזיות והטלפוניות למוקדי השירות והוביל לחיסכון משמעותי בעלויות כח האדם לטיפול בתהליך.

סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

השימוש בטכנולוגיית הוידאו הפרסונאלי שבוצע על ידי ORDA עבור שופרסל סייע לנו להעניק ללקוחות שלנו חוויה דיגיטלית ברמה הגבוהה ביותר ותרם בצורה יוצאת דופן למהלך ההשקה של האפליקציה החדשה שלנו ועידוד השימוש בה".

טל בר זאב,
מנהל מועדון הלקוחות שופרסל

האתגר

עידוד השימוש באפליקציה החדשה של שופרסל באמצעות שימוש בסרטוני וידאו מותאמים אישית לכל לקוח.

הפיתרון

חצי מיליון לקוחות שופרסל קיבלו וידאו פרסונלי שנוצר במיוחד עבורם, להשקת האפליקציה החדשה של שופרסל. הוידאו הותאם אישית לפרופיל של כל אחד ואחת מהם עם פניה אישית, הצגת מוצרים הרלוונטיים, מבצעים בסניף הקרוב אליהם, מידע על קופונים שרכש ועוד.

התוצאה:

גידול משמעותי בהיקף הצפיות והורדות האפליקציה בתקופת הקמפיין ושיפור חווית הלקוחות.

סגירה
למידע נוסף

אנחנו כאן בשביל לענות על כל שאלה

מוכנים ליצור את חוויית הדפוס שלכם? יש מידע ספציפי שחשוב לכם לדעת לפני שיוצאים לדרך? אנחנו זמינים עבורכם בכל דרך שתבחרו.

לירון ארזי

מנהל תיקי לקוחות

מחלקת מכירות