סיפורי הצלחה

לאורך השנים נפלה בחלקנו הזכות להיות חלק ממבחר תהליכים מרגשים במיוחד, הכוללים מענה אסטרטגי מלא מרמת התכנון ועד לביצוע מלא. בכל תהליך זכינו לעבוד לצד שותפים מעולים וליצור יחד את חווית המותג אותה הם רצו להעניק ללקוחותיהם.

סיפורי הצלחה בתחום הדיגיטל

חזרה לתפריט

לורם איפסום

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק - וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח

קרא עוד
סגור
לורם איפסום,
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

האתגר

מתן מענה מהיר לצורך רגולטורי בהפצה רב ערוצית של עשרות סוגי מסמכים פרסונליים שונים ללקוחות מנורה, תוך סנכרון אוטומטי בין הערוצים השונים בהתאם לתוצאות ההפצה.

הפיתרון

שימוש בפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת של אורדע להפקה והפצה רב-ערוצית של מסמכים פרסונליים.

התוצאה

אורדע סייעה למנורה להקים תשתית הכוללת עשרות סוגי תכתובות שונים בצורה מהירה ואיכותית שאפשרה למנורה לעמוד תוך זמן קצר בדרישות הרגולציה. התשתית תומכת בקליטת נתונים ממספר מערכות שונות, הפקה מורכבת של תכתובות ומסמכים והפצה מנוהלת בערוצי הדיגיטל השונים: SMS, דואר אלקטרוני, אזור אישי באתר האינטרנט, ארכיב ובערוצי הפרינט המסורתיים.

פתרונות דפוס

לקוח אחד, עשרות סוגי מסמכים

קראו כיצד יצרנו עבור מנורה מבטחים מערך תקשורת רב-ערוצי שהוביל לחסכון כספי עצום ולחווית לקוח משודרגת
סגירה
למידע נוסף

חוויה מאירת עיניים!

הבחירה בפלטפורמה של Quadient אפשרה לנו לייעל תהליכים ולהאיץ תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בניהול הקשר הרב ערוצי עם המבוטחים

קרא עוד
סגור
תמי אוחנה,
מנהלת חטיבת הטכנולוגיה ומשנה למנכ״ל מגדל

האתגר

מגדל ניהלה את מערך התקשורת הרב ערוצית עם לקוחותיה תוך שימוש במספר פלטפורמות שונות. ריבוי הפלטפורמות הצריך משאבים רבים ויצר כפילות בעבודה וחוסר אחידות. בנוסף, בעקבות דרישות הרגולציה, עלה צורך להנגיש את כלל המסמכים הזמינים ללקוחות החברה.

הפיתרון

הטמענו את פלטפורמת Quadient Inspire, עם פתרון פונקציונאלי מלא שאפשר להחליף את כל המערכות הישנות.

התוצאה

  • חיסכון של 40% בעלויות תחזוקה
  • עלייה של 300% בפרודוקטיביות
  • הסבה של אלפי מכתבים בתקופה של מספר חודשים
  • עמידה בדרישות הרגולציה
פתרונות דפוס

הטמעת פלטפורמת Quadient Inspire לניהול תקשורת רב ערוצית

הטמעת פלטפורמת Quadient Inspire לניהול התקשורת הרב ערוצית עם לקוחות החברה (CXM)
סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

התהליכים הדיגיטליים שפותחו על ידי Orda עבור מי אביבים מאפשרים לנו להעניק לצרכנים שלנו חוויה דיגיטלית ברמה הגבוהה ביותר ולייעל תהליכים תפעוליים

קרא עוד
סגור
שרון קרן,
מנכ"ל מי אביבים

האתגר

מי אביבים נותנת שירות לכ-200,000 משפחות במטרופולין תל אביב. מערך שירות הלקוחות תומך מידי חודש באלפי החלפות משלם של צרכנים שעברו לבית חדש. מי אביבים חיפשו פתרון דיגיטלי להחלפת המשלם, עם חוויית לקוח מעולה לצד חסכון בעלויות.

הפיתרון

צוות אורדע איפיין את תהליך החלפת המשלם הדיגיטלי החדש. התהליך פותח על גבי פלטפורמת ה-Low Code המתקדמת שלנו במהירות ויעילות.

התוצאה

השירות הדיגיטלי החדש צמצם משמעותית את הפניות הפיזיות והטלפוניות למוקדי השירות והוביל לחיסכון משמעותי בעלויות כח האדם.

פתרונות דפוס

מהפכה דיגיטלית בשירות הלקוחות

מהפכה דיגיטלית בשירות הלקוחות
סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

החשבונית הדיגיטלית האינטראקטיבית מנגישה את המידע לצרכנים בצורה בהירה וידידותית, ובכך משפרת את השקיפות ואת ההבנה של הצרכן את מרכיבי החיוב.

קרא עוד
סגור
אסנת ינוביץ,
סמנכ"לית אגף שירות לקוחות, מי אביבים

האתגר

מי אביבים מפיצה לצרכנים את החשבונית כקובץ PDF באמצעות הדואר האלקטרוני, אולם החשבונית בפורמט זה אינה ידידותית, לא מותאמת למובייל ואינה מאפשרת אינטראקטיביות עם הצרכן.

הפיתרון

צוות אורדע עיצב ופיתח חשבונית דיגיטלית אינטראקטיבית. החשבונית מספקת עבור חוויה דיגיטלית חדשנית ומתקדמת:

  • תצוגה מותאמת למובייל
  • מעבר מהיר לתשלום
  • יתרה לתשלום מעודכנת בזמן אמת
  • תובנות והמלצות לגבי שינויים במאפייני הצריכה
  • גישה לביצוע פעולות בצורה דיגיטלית פשוטה ומהירה
  • נתוני צריכה השוואתיים
  • מעבר לנציג בקליק

התוצאה

  • ירידה משמעותית במספר הפניות לשירות הלקוחות 
  • למעלה מ-50% מהפניות לעדכון מספר דיירים מבוצעות בצורה דיגיטלית בהפניה מהחשבונית
  • שביעות רצון לקוחות גבוהה
  • חיסכון בעלויות תפעול
פתרונות דפוס

סוף סוף חשבונית דיגיטלית אינטראקטיבית

השקת חשבונית דיגיטלית אינטראקטיבית
סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק

קרא עוד
סגור
לורם איפסום,
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

האתגר

במסגרת שיפור מתמיד של השירות הניתן לסוכנים וללקוחות, ערכנו בדיקה מעמיקה בקרב הסוכנים וביצענו ניתוח של התובנות שעלו מהשטח. מהמחקר עלה צורך להרחיב את מעטפת השירות ולפתח תהליך הגשת תביעת פנסיה בקליק.

הפיתרון

פיתחנו תהליך דיגיטלי, פשוט ומהיר להגשת תביעת זקנה עבור הלקוחות מקרן הפנסיה שלהם בקליק. בתהליך שיצרנו, ניתן למלא את טופס תביעת הזקנה באופן דיגיטלי, באופן שחוסך זמן רב ומצמצם ריג'קטים. התהליך כולל גם מילוי דיגיטלי של צרופות כמו טופס 101 ומינוי מוטבים, וכן מאפשר לצרף מסמכים חיוניים.

התוצאה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לורם איפסום דולור סיט אמט, קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי נולום ארווס סאפיאן - פוסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק - וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח.

פתרונות דפוס

פנסיה בקליק

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג
סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק

קרא עוד
סגור
לורם איפסום,
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

האתגר

התאמה אישית של הוידאו לכל לקוחות הרשת, כדי לעודד הורדה ושימוש באפליקציה החדשה.

הפיתרון

חצי מיליון לקוחות שופרסל קיבלו וידאו פרסונלי שנוצר במיוחד עבורם, להשקת האפליקציה החדשה של שופרסל. הוידאו הותאם אישית לפרופיל של כל אחד ואחת מהם עם פניה אישית, הצגת מוצרים הרלוונטיים, מבצעים בסניף הקרוב אליהם, מידע על קופונים שרכש ועוד.

התוצאה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לורם איפסום דולור סיט אמט, קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי נולום ארווס סאפיאן - פוסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק - וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח.

פתרונות דפוס

וידאו פרסונלי להשקת אפליקציית הרשת

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג
סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

בעידן של טרנפורמצייה דיגיטלית בה נדרש לעבור מעולם מסורתי לעולם החדש, יחד עם ORDA אנו דואגים להנגיש ללקוחותינו פתרונות דיגיטליים מהמתקדמים בעולם".

אריאל כהן
מנהל מחלקת טופז מנורה מבטחים

האתגר

מתן מענה מהיר לצורך רגולטורי בהפצה רב ערוצית של עשרות סוגי מסמכים פרסונליים שונים ללקוחות מנורה, תוך סנכרון אוטומטי בין הערוצים השונים בהתאם לתוצאות ההפצה.

הפיתרון

שימוש בפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת של אורדע להפקה והפצה רב-ערוצית של מסמכים פרסונליים בזמנים קצרים במיוחד.

התוצאה:

אורדע סייעה למנורה להקים תשתית הכוללת עשרות סוגי תכתובות שונים, בצורה מהירה ואיכותית שאפשרה למנורה לעמוד תוך זמן קצר בדרישות הרגולציה. התשתית תומכת בקליטת נתונים ממספר מערכות שונות, הפקה מורכבת של תכתובות ומסמכים והפצה מנוהלת בערוצי הדיגיטל השונים: SMS, דואר אלקטרוני, אזור אישי באתר האינטרנט, ארכיב ובערוצי הפרינט המסורתיים.

סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

הבחירה בפלטפורמה של Quadient אפשרה לנו לייעל תהליכים ולהאיץ תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בניהול הקשר הרב ערוצי עם המבוטחים".

תמי אוחנה קול,
מנהלת חטיבת הטכנולוגיה ומשנה למנכ"ל מגדל

האתגר

מגדל ניהלה את מערך התקשורת הרב ערוצית עם לקוחותיה תוך שימוש במספר פלטפורמות שונות. ריבוי הפלטפורמות הצריך משאבים רבים ויצר כפילות בעבודה וחוסר אחידות. בנוסף, בעקבות דרישות הרגולציה, עלה צורך להנגיש את כלל המסמכים הזמינים ללקוחות החברה.

הפיתרון

הטמענו את פלטפורמת Quadient Inspire, עם פתרון פונקציונאלי מלא שאפשר להחליף את כל המערכות הישנות. 

התוצאה:

חיסכון של 40% בעלויות תחזוקה
עלייה של 300% בפרודוקטיביות
Time to market - הסבה של אלפי מכתבים בתקופה
של מספר חודשים
עמידה בדרישות הרגולציה

סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

התהליכים הדיגיטליים שפותחו על ידי Orda עבור מי אביבים מאפשרים לנו להעניק לצרכנים שלנו חוויה דיגיטלית ברמה הגבוהה ביותר ולייעל תהליכים תפעוליים".

שרון קרן,
מנכ״ל מי אביבים

האתגר

מי אביבים נותנת שירות לכ-200,000 משפחות במטרופולין תל אביב. מערך שירות הלקוחות תומך מידי חודש באלפי החלפות משלם של צרכנים שעברו לבית חדש. מי אביבים חיפשו פתרון דיגיטלי להחלפת המשלם, עם חוויית לקוח מעולה לצד חסכון בעלויות.

הפיתרון

צוותה- UX/UI שלנו איפיין את תהליך החלפת המשלם הדיגיטלי החדש. התהליך פותח על גבי פלטפורמת ה-Low Code המתקדמת של ORDA בצורה מהירה ויעילה אשר איפשרה למי אביבים להשיק תהליך חדשני מתקדם וידידותי בTIME TO MARKET אגרסיבי ועם חווית לקוח מתקדמת שטרם נראתה בעולמות המוניציפליים.

התוצאה:

השירות הדיגיטלי החדש צמצם משמעותית את הפניות הפיזיות והטלפוניות למוקדי השירות והוביל לחיסכון משמעותי בעלויות כח האדם לטיפול בתהליך.

סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

החשבונית הדיגיטלית האינטראקטיבית מנגישה את המידע לצרכנים בצורה בהירה וידידותית, ובכך משפרת את השקיפות ואת ההבנה של הצרכן את מרכיבי החיוב".

אסנת ינוביץ,
סמנכ"לית אגף שירות לקוחות, מי אביבים

האתגר

מי אביבים מפיצה לצרכנים את החשבונית כקובץ PDF באמצעות הדואר האלקטרוני, אולם החשבונית בפורמט זה אינה ידידותית, לא מותאמת למובייל ואינה מאפשרת אינטראקטיביות עם הצרכן.

הפיתרון

צוות אורדע עיצב ופיתח חשבונית דיגיטלית אינטראקטיבית. החשבונית מספקת עבור חוויה דיגיטלית חדשנית ומתקדמת:

  • תצוגה מותאמת למובייל
  • מעבר מהיר לתשלום
  • יתרה לתשלום מעודכנת בזמן אמת
  • תובנות והמלצות לגבי שינויים במאפייני הצריכה
  • גישה לביצוע פעולות בצורה דיגיטלית פשוטה ומהירה
  • נתוני צריכה השוואתיים
  • מעבר לנציג בקליק

התוצאה:

ירידה משמעותית במספר הפניות לשרות הלקוחות.
למעלה מ-50% מהפניות לעדכון מספר דיירים מבוצעות בצורה דיגיטלית בהפניה מהחשבונית.
שביעות רצון לקוחות גבוהה.
חיסכון בעלויות תפעול.

סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

התהליך הדיגיטלי המורכב שפותח על ידי ORDA עבור אלטשולר שחם, מאפשר לנו להעניק ללקוחות שלנו חוויה דיגיטלית ברמה הגבוהה ביותר ולייעל תהליכים תפעוליים באופן החוסך זמן רב ומצמצם ריג'קטים בתהליך".

קרן פוקס,
סמנכ"לית מערכות מידע אלטשולר שחם

האתגר

במסגרת שיפור מתמיד של השירות הניתן לסוכנים וללקוחות, ערכנו בדיקה מעמיקה בקרב הסוכנים וביצענו ניתוח של התובנות שעלו מהשטח. מהמחקר עלה צורך להרחיב את מעטפת השירות ולפתח תהליך הגשת תביעת פנסיה בקליק.

הפיתרון

פהתהליך החדשני שעוצב ופותח על ידי צוות הדיגיטל בORDA מאפשר הגשת תביעת זקנה עבור הלקוחות מקרן הפנסיה שלהם בקליק. תהליך שבעבר היה כרוך בריבוי טפסים ובירוקרטיה, הפל לדיגיטלי, באופן שחוסך זמן רב ומצמצם ריג'קטים. התהליך כולל גם מילוי דיגיטלי של צרופות כמו טופס 101 ומינוי מוטבים וכן מאפשר לצרף מסמכים חיוניים.

התוצאה:

שיפור חווית הלקוח בצד צמצום משמעותי של מספר הריג'קטים בתהליך, קיצור זמן הפידיון וחסכון בעלויות.

סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

השימוש בטכנולוגיית הוידאו הפרסונאלי שבוצע על ידי ORDA עבור שופרסל סייע לנו להעניק ללקוחות שלנו חוויה דיגיטלית ברמה הגבוהה ביותר ותרם בצורה יוצאת דופן למהלך ההשקה של האפליקציה החדשה שלנו ועידוד השימוש בה".

טל בר זאב,
מנהל מועדון הלקוחות שופרסל

האתגר

עידוד השימוש באפליקציה החדשה של שופרסל באמצעות שימוש בסרטוני וידאו מותאמים אישית לכל לקוח.

הפיתרון

חצי מיליון לקוחות שופרסל קיבלו וידאו פרסונלי שנוצר במיוחד עבורם, להשקת האפליקציה החדשה של שופרסל. הוידאו הותאם אישית לפרופיל של כל אחד ואחת מהם עם פניה אישית, הצגת מוצרים הרלוונטיים, מבצעים בסניף הקרוב אליהם, מידע על קופונים שרכש ועוד.

התוצאה:

גידול משמעותי בהיקף הצפיות והורדות האפליקציה בתקופת הקמפיין ושיפור חווית הלקוחות.

סגירה
למידע נוסף
חזרה לתפריט

סיפורי הצלחה בתחום פתרונות האריזה

חזרה לתפריט

לורם איפסום

אורדע עיצבה וייצרה את האריזות המשובחות והמיוחדות, בטכנולוגיות חדשניות לשביעות רצוננו".

מחלקת יח"צ,
סודה סטרים

המטרה

יצירת מארזים מלכותיים ייחודיים לקמפיין חדשני עבור השוק הבריטי לכבוד החתונה המלכותית, עם מהדורה מוגבלת של 100 בקבוקים עם פקקים בצורת הכובעים המלכותיים.

האתגר

תכנון והפקת המארזים המהודרים, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כולל הרכבת הערכות ומשלוחן לחו"ל.

הפתרון

הדפסה דיגיטלית של מארזים ממוספרים במהדורה מוגבלת עם עיטורים והשבחות דיגיטליות.
הערך המוסף שלנו: ORDA תכננה והפיקה את המארזים המהודרים.

סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

אנו במותג לואקר (ליימן שליסל) עובדים עם אורדע באופן שוטף, החל משלב תכנון האריזה הכולל חשיבה יצירתית ומתן פתרון לבעיות אופרטיביות ועד לשלב הייצור של המוצר הסופי. כל התהליך מלווה ביחס אישי לאורך כל שלביו, לשביעות רצוננו".

נורית רודמן,
מנהלת מותג ליימן שליסל

המטרה

ייצור אריזות בכמויות משתנות, למוצרים שונים ובשילובים שונים.

האתגר

מענה לדרישות הלקוח תוך התחשבות בתהליך הידני שהאריזה אמורה לעבור במפעלו , בד בבד עם הקפדה על מראה שיווקי ומזמין לצרכן על מדפסי הסופר.

הפתרון

תכנון ארוך ומדוייק בשיתוף פעולה עם הלקוח, ייצור האריזה תוך שימוש במגוון טכנולוגיות וחומרי גלם שונים ועמידה בלוחות זמנים.

סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

במרחב הקמעונאי מתחמי תצוגה מהווים מנוף והזדמנות לעורר השראה ומעודדים חיבור רגשי מתחם תצוגה קריסמס/יורו/ מונדיאל בהפקת חברת אורדע יצר בידול, מקוריות וגרם לסקרנות בקרב הצרכן. תודה שסייעתם ליצור נוכחות מותגית  - כך הופכים מפגש למכירה ומשנים התנהגות צרכנים"!

נורית אהרון,
מנהלת פיתוח נראות וקד"מ אסם

המטרה

תכנון אלמנטים מקרטון שיודעים להשטתח וניתנים להקמה בקלות למטרת שינוע ואחסון קלים.

האתגר

חדשנות בעיצוב ובתכנון לשביעות רצון הלקוח

הפתרון

המתחם בלט בנקודת המכירה וקטף שבחים. כמות המכירות הוכיחה את הצלחתו.

סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק

קרא עוד
סגור
לורם איפסום,
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

האתגר

יצירת מארזים מלכותיים ייחודיים לקמפיין חדשני עבור השוק הבריטי לכבוד החתונה המלכותית, עם מהדורה מוגבלת של 100 בקבוקים עם פקקים בצורת הכובעים המלכותיים.

הפיתרון

תכננו והפקנו את המארזים המהודרים, כולל הדפסת הכובעים במדפסות תלת מימד והרכבת הערכות עד למשלוח לחו"ל.

התוצאה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לורם איפסום דולור סיט אמט, קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי נולום ארווס סאפיאן - פוסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק - וענוף לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח.

פתרונות דפוס

חתונה מלכותית דורשת מארזים מלכותיים

קראו על פרוייקט הבקבוקים הייחודיים שחבשו את הכובע היפה ביותר שלהם ועלו על מטוס לחו"ל
סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק

קרא עוד
סגור
לורם איפסום,
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

האתגר

פיתוח אריזות ממותגות שההכנסות מרכישתן משמשת לקניית מזון למשפחות נזקקות ע"י ארגון לתת.

הפיתרון

באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, הדפסנו אריזות באלפי גוונים שונים כך שכל קופסה היא אחת ויחידה מסוגה.

התוצאה

תכנון הקופסה המיוחדת והוצאה מהירה לפועל של הרעיון באמצעות הטכנולוגיות החדשניות המאפשרות ייצור של עשרות אלפי קופסאות כל אחת מהן בגוון שונה.

פתרונות דפוס

איך ממתגים רגש?
גלו איך גרמנו לאלפי תורמים להתרגש באלפי גוונים שונים

גלו איך גרמנו לאלפי תורמים להתרגש באלפי גוונים שונים
סגירה
למידע נוסף
חזרה לתפריט

סיפורי הצלחה בתחום פתרונות הדפסה

חזרה לתפריט

לורם איפסום

הפקת פרוייקט קטלוג פוקס גרמה להחזרת הדפוס לתודעת קהל הצרכנים הפרוייקט עשה הד גדול בעולם האופנה בכלל ובעולם צרכני הביגוד בפרט".

עדי מרוני
מנהל חטיבת פתרונות דפוס

מטרה

שינוי קונספט בעידן הדיגיטלי, החזרת השימוש בקטלוג אופנה מודפס.

האתגר

הדפסת מיליון קטלוגים בפרק זמן קצר ומתן אפשרות "להחזיק" בכל בית קטלוג המכיל פירטי לבוש של "פוקס" - החדרה לתודעה של הלקוחות.

הפתרון

שימוש בטכנולוגיית הדפסת רוטציה, המאפשרת הדפסה של כמויות גדולות בזמנים קצרים יחד עם טכנולוגיות כריכה מתקדמות והכל בניכול של צוות מיומן ומקצועי תחת קורת גג אחת.

סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

באורדע אנחנו מקבלים מטריה רחבה של שירותים שנותנים מענה לצרכי החברה המגוונים והכל במקצועיות ותוך עמידה בלוחות זמנים".

פיני פלאי
סמנכ"ל תפעול, עיתון משפחה

מטרה

הפקת מספר מגזינים שונים בכמויות משתנות ובפרקי זמן מאתגרים

האתגר

שימוש בטכנולוגיות הדפסה וגימור מגוונים ומתקדמים ביניהם הדפסת רוטציה, שטוח ודיגיטלי וסוגי כריכה שונים כגון: דבק חם, סיכות וכו' והכל תחת קורת גג אחת

הפתרון

הפקה שבועית שוטפת של מספר מגזינים לקהלי יעד שונים, בכמויות משתנות, תוך עמידה בלוחות זמנים מאתגרים, משלב סגירת התוכן ועד להפצה בבתי הלקוחות.

סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

העבודה מול אורדע מאפשרת לנו לייצר מגוון רחב של מוצרים תחת קורת גג אחת, באיכות גבוהה ותחת ניהול נכון של לוחות זמנים".

מתי גרג'י
סמנכ"ל הפקה, ECB

מטרה

ייצור 2.5 מיליון סיפרי לימוד בפרק זמן קצר למדינות שונות בעולם.

האתגר

שימוש במגוון טכנולוגיות הדפסה (רוטציה, שטוח ודיגיטלי), תוך מתן גמישות מרבית והתאמה לצרכים המשתנים של הלקוח, בכל אחד מהשווקים.

הפתרון

ייצור כמות גדולה של ספרים, בפרקי זמן קצרים, באיכות מעולה, תוך ניהול מיטבי של תוכנית העבודה ומתן מענה לדרישות השוק המשתנות של כל אחת מהמדינות תוך צמצום הצורך באחזקת מלאים.

סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולהע צופעט למרקוח איבן איף, ברומץ כלרשט מיחוצים. קלאצי קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק

קרא עוד
סגור
לורם איפסום,
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר

האתגר

מתן אפשרות ל"להחזיק" בכל בית קטלוג המכיל פרטי לבוש של פוקס – החדרה לתודעה של הלקוחות.

הפיתרון

החזרת הפרינט (קטלוג) שינוי קונספט.

התוצאה

הדפסת מיליון קטלוגים בנייר בהדפסת רוטציה בפרק זמן קצר.

פתרונות דפוס

קטלוג פוקס

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית
סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

במרחב הקמעונאי מתחמי תצוגה מהווים מנוף והזדמנות לעורר השראה ומעודדים חיבור רגשי מתחם תצוגה קריסמס/יורו/ מונדיאל בהפקת חברת אורדע יצר בידול, מקוריות וגרם לסקרנות בקרב הצרכן. תודה שסייעתם ליצור נוכחות מותגית  - כך הופכים מפגש למכירה ומשנים התנהגות צרכנים!

קרא עוד
סגור
נורית אהרון,
מנהלת פיתוח נראות וקד"מ אסם

האתגר

תכנון אלמנטים מקרטון שיודעים להשטתח וניתנים להקמה בקלות למטרת שינוע ואחסון קלים.

הפיתרון

חדשנות בעיצוב ובתכנון לשביעות רצון הלקוח

התוצאה

המתחם אכן בלט בנקודת המכירה וקטף שבחים. כמות המכירות אכן הוכיחה את הצלחתו.

פתרונות דפוס

מתחם קריסמס - מעמדי תצוגה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית
סגירה
למידע נוסף

לורם איפסום

אורדע קיבלו מאיתנו משימה לעצב את המשאית של עלית ועמדו בה בהצלחה מרובה.

קרא עוד
סגור
בועז בר הלל,
מנהל נראות חטיבתית שטראוס

האתגר

פיתוח מספר אלמנטים נגישים המכילים סחורה מרובה דגש על קריאטיביות לבולטות וחדשנות בסניף.

הפיתרון

שימוש במדפסת בפורמט רחב עם ברק הנותן אפקט זוהר ומרהיב, תכנון מס אלמנטים שבונים קונספט לבלוט בנקודת המכירה זה תמיד אתגר, במיוחד בסביבה כל כך מלאת גירויים וצבעונית.

התוצאה

המתחם אכן בלט בנקודת המכירה והעביר את תחושת החגיגה. מיצוב בקידמת העיצוב והתכנון ועמידה בזמני אספקה ואיכות.

פתרונות דפוס

מתחם מונדיאל - מעמדי תצוגה

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית
סגירה
למידע נוסף
חזרה לתפריט
חזרה לתפריט

רוצה לדבר עם בן אדם אמיתי? טופס קצר ואנחנו איתך

אנחנו באורדע מאמינים שכל נקודת מפגש עם הלקוח יכולה להפוך לרגע חווייתי בעל השפעה עוצמתית. באמצעות מגוון יכולות, טכנולוגיות מתקדמות וידע נרחב בתחומי הדיגיטל

תודה על פנייתך!
נחזור אלייך בהקדם
לפנייה נוספת
אופס!
משהו השתבש בשליחת הטופס.